Bc. Lenka Vohradníková

    Bc. Lenka Vohradníková

    Jak byste krátce popsal(a) svou osobu?

    V oboru HoReCa se pohybuji přes deset let a přivedla mne k němu životní náhoda. Ráda přijímám nové nabídky a možnosti v životě, protože vždy přinesou nové zkušenosti. Vystudovala jsem obor sociální pedagogika se zaměřením na tělesnou výchovu a etopedii. Jako většina studentů jsem i já chtěla užívat studentský život naplno a k tomu bylo potřeba finančních prostředků. Měla jsem štěstí na zkušené mistry oboru s 30letou praxí. Má cesta vedla od mytí nádobí přes snídaňovou servírku, recepční, rezervační oddělení až po event koordinátorku v hotelu. Zde jsem se našla. Vždy mne bavila komunikace s lidmi a plnit přání a požadavky, které se na první pohled mohly zdát jako nesplnitelné. Jsem společenská, komunikativní a setkání s lidmi, kteří ve svém oboru něco dokázali, je vždy inspirující, člověk se může přiučit nebo získat nové zkušenosti a v neposlední řadě vyslechnout zajímavé životní příběhy. To vše mohu zažívat díky své současné práci ve společnosti Atoz Group, kde zastupuji skupinu HOREKA. Má práce je i mým koníčkem, a to bych přála každému. Ve volném čase se ráda věnuji rodině, přátelům, cestování a hře na trubku.

     

    Jak byste srozumitelně představil(a) svou pracovní pozici?

    Ve společnosti Atoz Group působím na pozici HOREKA group managera. Zaměřujeme se na pohostinství v České republice, informujeme a inspirujeme majitele, manažery hotelů a restauračních zařízení. Jednou za dva měsíce vydáváme časopis HOREKA. Už deset let organizujeme kongres HOREKA 112, který probíhá dvakrát ročně a vznikl, aby podporoval a přinášel inspiraci hotelům a restauracím v ČR. Hlavní náplní mé práce je komunikace s lidmi z oboru, příprava konferenčních programů a komunikace s partnery kongresů. A samozřejmě také neustálé sledování situace na trhu, abychom vám spolu s mými kolegy mohli přinášet aktuální témata, která hýbou světem HoReCa. A to vše kromě časopisu a kongresu také v on-line prostředí – na webu a sociálních sítích. Vážím si veškeré spolupráce, jak s kolegy, tak obchodními partnery a v neposlední řadě s lidmi z oboru a jejich energie, kterou do své práce vkládají, aby se u nás úroveň služeb stále posouvala.

     

    Jak musí podle Vašeho názoru vypadat hotel, který si zaslouží být nejlepší?

    Pro každého hosta by měl být nejlepší ten hotel, který si vybral pro svou dovolenou, wellness pobyt nebo pracovní cestu. První kontakt s recepcí hotelu je důležitý, ale zde jeho pobyt nekončí. Vše by mělo fungovat komplexně, host by se měl cítit příjemně a měli bychom se snažit mu vytvořit zážitek, ať už gastronomický, nebo díky wellness balíčkům či příjemnému prostředí. Zážitky si uchováváme a zůstávají v naší paměti. Každý host jistě ocení milý úsměv, příjemný personál, pocit, že se může cítit jako doma, že je vítán a jako by byl tím jediným hostem. Pro mne je hlavní, když host odchází spokojen a opravdu s pocitem, že mu byl dopřán už zmíněný zážitek, něco navíc, z čeho bude čerpat energii ještě po příjezdu domů. Proto hotel, který si podle mě zaslouží být nejlepší, by měl být především místem, kam se zákazník rád vrátí.