Ing. Ivo Stejskal

    Ing. Ivo Stejskal

    Po 25 letech v on-linu snad už i odborník na internetovou reklamu, většinu svého života pánem vlastního času a poslední dobou také pracovní náplně několika desítek svých spolupracovníků. Baví mě nové technologie, každý den se potřebuji něco nového dozvědět či něčemu novému porozumět. Což v internetovém marketingu není žádný problém. Ve volném čase se pak vedle rodiny dokáži věnovat veškerým druhům sportu, které si lze představit.

    Jak byste srozumitelně představil(a) svou pracovní pozici?

    Obsahem na internetu jsem za začal zabývat v době jeho pravěku. V roce 1995 to byl v  prohlížeči Mosaic první výraznější projekt – internetové stránky jihočeského Radia Faktor a denní hudební zpravodajství. O něco později založil společnost Český Internet s.r.o., provozovatele oborových serverů, kde dnes dohlíží především strategické směřování jednotlivých online produktů.

    Jak musí podle Vašeho názoru vypadat hotel, který si zaslouží být nejlepší?

    Především musí zajistit jednu velmi komplikovanou maličkost. Host se musí v hotelu cítit minimálně stejně dobře jako doma. Nesmí zde existovat jediná věc, která by mu něčím vadila, ať už se jedná o příchod do budovy, přivítání usměvavou recepční, servis, čistota a mnohé další. Nedílnou součástí je i prezentace hotelu v reálném i on-line světě.