Jan Stross

    Jan Stross

    „Jsem pozitivně naladěný člověk a působím, jako velký extrovert, ale v soukromém životě si rád užívám ticha a klidu. Pokud zrovna nesportuji. Sport je pro mě droga, která mě dokáže oprostit od negací. Moje celoživotní motto je „Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.“

    Jan má na starosti klíčové HoReCa zákazníky v České Republice pro společnost Karlovarské minerální. Jedná se tedy o zákazníky, kteří svým významem či velikostí převyšují běžné gastro podniky.

    Jak musí podle Vašeho názoru vypadat hotel, který si zaslouží být nejlepší:

    Nejlepší hotel musí mít profesionální, ochotný a usměvavý personál a nadstandardní služby, které se mění i v návaznosti na roční období. Tedy nejlepší hotel musí žít momentální dobou. Pak je pro mě hrozně důležitá kvalitní postel a vynikající snídaně.