Ing. Jiřina Jenčková, Ph.D.

    Ing. Jiřina Jenčková, Ph.D.

    „Vím, že spokojený zaměstnanec, který využívá svůj potenciál naplno, poskytuje kvalitní službu hostu, který generuje tržby celému hotelu.“

    Jiřina má za sebou více než 20 let studia a praxe v hotelovém průmyslu včetně těch nejprestižnějších rakouských a pražských hotelů (Hilton, Crowne Plaza Prague, Diplomat…), díky nimž získala množství cenných kontaktů, znalostí a dovedností, které chce předávat dál. Jejím cílem je zvýšit kvalitu služeb a managementu v cestovním ruchu, prostřednictvím vzdělávání personálu na všech úrovních a aplikace nejnovějších manažerských přístupů.

    Společnost Perfect Hospitality Consulting v čele s jednatelkou Ing. Jiřinou Jenčkovou má jeden cíl: zlepšit kvalitu v oboru ubytovacích služeb. Za tím účelem poskytuje služby poradenství, koučinku, mentoringu, ale i školení různého zaměření. Hlavní specializace jsou revenue management a rozvoj zaměstnanců, tzv. manažerský koučink.

    Naši konzultanti mají několikaleté zkušenosti napříč oborem cestovního ruchu. Nasbírali je doma i v zahraničí, v malých hotelech i nadnárodních řetězcích. Silné know-how a moderní trendy řízení přizpůsobujeme individuálním potřebám klientů. Pomůžeme Vám od pre-openingu přes zkušební provoz a optimalizaci nastavení až k rozvoji zaměstnanců. Dodáváme komplexní řešení pro růst tržeb a spokojenost zaměstnanců.

    Jak musí podle Vašeho názoru vypadat hotel, který si zaslouží být nejlepší:

    Hotel, který si zaslouží být nejlepší, by měl dlouhodobě vykazovat skvělé výsledky v několika rovinách: reputační management – vynikající hodnocení hostů, vracející se klientela, market share, finanční výsledky, zisk pro majitele/investory (rychlá návratnost investic) – to je z pohledu nás hoteliérů. Z pohledu hosta je pro mne ten nejlepší hotel ten, který má vysoká hodnocení, kde je čisto a bezpečně, kde uspokojí všechny mé potřeby ještě dříve, než je vyslovím, a to za odpovídající ceny. Kde budu hýčkán a opečováván a zároveň se budu cítit jako doma.